frallorna

Alla inlägg den 30 april 2021

Av Lena - 30 april 2021 17:53


På väg till jobbet igårkvällst, vacker himmel...



... lite knackig sömn efter nattskiftet, vaknade dock till en lockande vacker blå himel  jobbade mina 2 skift med en fantastisk kollega  


Det pratas om "pass" för att få åka utomlands, vi älskar Sverige & vårt Rullhus  vi kan leva ett gott liv utan resor utomlands, älskar Grekland, vår resa till Berlin med vänner...



... vi bilade till Berlin juli 2020...







... våra fina vänner som har vart i Berlin så många gåner guidade oss till alla Pubar! skoja bara  



Mat på en Vegan restaurang, valde sojabitar... hamnade på riktigt i himelriket, det godaste jag ätit i hela mitt liv...



... så på min begäran blev det ett "möte" till där & på Svenglich beställde jag förätten till en huvudrätt... Ja är det något jag skulle vilja upleva igen med "Utlandet" så är det denna restaurang & en portion till... 



2,5 timmes söm & lite slö, kollar Älgvandringen, men inga fler än dom 6 som vart hade gått över, gick ut på promenad med Malte, blå himmel & flaggan i topp





Varmt & skönt


Maltes fredags vinerbröd 


Lånad bild


Alltså jag gillar Begonior mer & mer, kolla vilken fönsterbräda, så ljuvlig  



Jag har ju denna fining...


... som blommar med stora rosa klasar, bild från i höstas, men blommar nu åxå 



... denna prickis växer så det knakar & blommar rikligt med...



... vita blommor som som ser ut som rosor...


Har ett precentkort liggandes som jag fått av en vän, tror det får bli någon Begonia till  



Kvällen är ljum & vacker, inga smällare har hitills hörts, skönt för Malte 



Dricker lite vitt Biodynamiskt Naturvin, mer nyttigt än så blir det inte   gott gott & en lugn kväll med tittandes på tv:n, precis som vi vill ha det, bara vara...


   Varm stor kram & fin Valborg till dej du fina bloggläsare som kikar in    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards