frallorna

Alla inlägg den 22 april 2021

Av Lena - 22 april 2021 20:19


                    Prinsessan Märta Louise 






Märta vårt Hjärta  Idag skulle du fyllt 13 år...


Mina tårar rinner i en flod när jag nu skriver...


Så svårt att förklara... men du bad mej att få somna in... du orkade inte mera...


Jag har inte fällt många tårar... har bara kännt en enda tacksamhet för alla år vi fick tillsamans... 12 & ett halvt år i ren & underbar kärlek  Jag som inte trodde jag skulle kunna leva vidare utan dej, sitter nu här & mins inte ens vlket datum du drog din sista andetag... Så svårt att förklara, för du var mitt barn & mitt allt 


Men du gav mej en gåva, den som du visste jag fick lov att få för att orka vidare, den att ge mej frid i hjärtat & att bara känna tacksamhet & inte sorg... & nu mins jag dej bara med glädje & kärlek   

Tack min Prinsessa   Tack mitt 4 fotade barn  

För alla underbara år tillsamans   

I mitt Hjärta för alltid   


 



 


                                       Tack    





Ja så vaknade jag i morse till snövädret som dragit in...



... det blåste enormt & snöade... men inte hört om så många olyckor, om en långtradare som stod tvärs över en väg, tror det gick bra trots många sommardäck 



En som var yster i morronsnön var...




... men ville strax in & sova vidare  



Så vid lunch kom solen & värmen, just som ett Aprilväder ska vara...



... här ligger snön kvar länge på norrsidan...





... Nubbe var med oss när vi trappsolade   han har verkligen inga restrektioner vad gäller Malte  pust... 

 


Kvällsolen strilar in på väggen  



Kvällarna är mörja trots vårens ankomst...



Igår 05.55 & Älgarnas vandring, ett så farsinerande direktsänt evenimang! Både gubben & jag satt många timmar för 2 år sedan, eller första året det var & följde det... 


     Varm kram till dej som kiar in      

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards