frallorna

Alla inlägg den 23 januari 2021

Av Lena - 23 januari 2021 19:19


Fantastiska Paul Mc Cartney   (klipp i nya Buffé)  Ett annat "citat" av honom är -Om slakterier hade väggar av glas, åt ingen kött... en mycket klok & vis man  



Gårdagens havregrynsfrukost, mina hallon som inte längre smakar Bärfis, ja dom klättade runt & fes på bären    fick så enorma mängder hallon i somras, men "fisarena" gjorde att jag slutade plocka, hade dock plockat massor & fryst in innan dom kom eller att jag började få bär som smakade fis  & tur var det för i frysen har smaken försvunnit  


Virkar igen, provade fler olika färgval, men det slutade med detta nystan jag fått av syrran  kommer bli en duk till husbilen & kanske om det räcker en kudde   



Nubbe var här hela dagen igår & blev att söva över, eller "slagga på soffan"   nä han valde mjukaste bädden vid fönstret på kontoret & Ungen sov med mej, i morse kom han in i köket & hoppade upp på bordet...



... till Ungens förundran!...



Han är så söt & go trots att han vill vara störst bäst & vackrast    



Hade ett snabbt ärende till Rusta idag...



... sedan till Romme för en "oplogad" prmenad i väldig blåst...



 



... men solen var framme & de var underbart  & att mina fina men ack så taffliga "pumps" var iskalla & hade massa snö i sej av allt pulsande fick jag strunta i  gubben säger att i morrn ska vi åka in till Skohuset & äntligen köpa ett par såna underbara hårda "stövlar som han har, mina kastades efter förra vintern, då inte ens hundra meter silvertejp kunde rädda dom  


Nu Stjärnorna på Slottet! härlig blandning av personer


                       Kram kram  


    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards