frallorna

Alla inlägg den 28 juni 2020

Av Lena - 28 juni 2020 11:55


Vaknade 03.15 av att fåglarna hade den vackraste symfoni för sej, skönsång å det förslog  tycker fortfarande att det är märkligt att dom är vakna om nätterna... dimmorna dansade, så fint det var...



... Märta låg tätt tätt bredvid mej & drömde sött så benen sprang i sömnen  


Ibland bara blir sömnen så, lyckades somna om vid 06 någon gång... 



Nåja, det är ju semester & då kan man ju sova när andan faller på  


Småstadsliv igår kvällst blev inte skratt rakt igenom som jag hade förväntat mej... visst skrattade jag så jag vek mej, men nej, detta konsept gick inte hem, ser på fb komentarer & dom flesta tycker detsamma, inga sketcher, iof bra musik, men de var ju inte de man såg det för? totalt ointresanta långa intervjuer? vad berörde det oss som tittade & jag tror dom flesta? tyckte så när jag läser komentarerna -nej mer Agneta skulle det vart, ääääälskar henne ha ha ha    hon tar mej med storm så fort hon öppnar munnen!!  & jag kommer absolut fortsätta att se allt dom delar m.m efter detta kan dom ju bara bli bättre  Så hejja Småstadsliv!!!  


Idag kommer Sam hit för övernattning igen & ska leka med sin kompis, om han hinner innan regn & åska ska dra in över oss med storm! dom har sagt till sen eftermiddag/kväll, vi får väl se  


                  Kram för nu   

                  ....vi kanske ses senare idag efter ovädret....

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards