frallorna

Alla inlägg den 12 april 2020

Av Lena - 12 april 2020 17:53


Igår firade vi som kunde i min släkt lite annorlunda "ute" Påskfika vid min brors dotter med familj 



Söta Sindra var med hela tiden 



Faktiskt inte så kallt som vi trott! utan helt ok & vindstilla just där 



Festens Juvel sov dock bort "kafferepet"  som vi alla hade hoppats få se le det söta leénde med sin söta smilgrop  


Trevligt hur som helst & att få träffas en stund i alla fall   alá Corvid 19  



Malte & jag har tagit en skön promenad idag, först höll vi bokstavligt talat på att blåsa omkull!! hamnade i en "vindby" så vi stapplade till både Malte & jag  strax efter kom solen & promenaden blev skön...



... & fin



En anna som är sååå fin är Prinsessan Märta Louise  



2 Kärlekar  



Igår efter Påsk fikat åkte vi förbi så jag fick kolla in DEA´s konkursutförsäljning, den affär jag älskar  men jag hittade inget... visade gubben denna & han sa några väl valda ord som inte passar sej i skrift  men jag kände så starkt för den ljuvliga "Kaftanen" så jag åkte helt enkelt in idag vid 11 när dom öppnade, & provade "underverket" & den bara kändes såååå mej  hade önskat en st mindre, men nu fanns inte den...



... & bredvid hängde blusar i samma! tog en & den satt som en smäck! alltså vilka toppenfynd då det var 60% rabatt    & det bara fanns dom i sin storlek kvar 



Ett underbart Tv tipps alá SVT 1 *Husdrömmar Sicilien* så häftigt att få följa deras resa med köpet av en dröm på Sicilien  på playen kunde vi se alla 8 avsnitten, började igår & såg dom 3 sista idag 


Annars har nu mörka moln börjat dra in, himlen är svart & oväder väntas...


 

... den är hotfull... 


 


10 minuter senare & cigarrenrullar in...


 


... nu ytterligare 10 min. senare är vi inbäddade...


 


... i hårt regn & blåst..


Inne gott & skönt 


                      Kram du fina som kikar in   


 



Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards