frallorna

Alla inlägg den 3 april 2020

Av Lena - 3 april 2020 20:32

 

Livet ger & livet tar...


I natt somnade gubbens jobbarkompis in i Corona... vars familj trasats sönder för alltid... tårar bland alla gubbar på jobbet idag, samtal & schock...

En annan jobbarkompis kärnfrisk & 42 år ligger med syrgas & vart andetag gör ont... samanlagt 15 sjukskrivna i Coronaliknande & symtom & så svårt sjuka, dock klarade dom andra sej hemma...

Min gubbe & son har klarat sej, & nu är 2.5 vecka sedan sista gick hem, det är han som ligger inlagd med syrgas... så med största sannolikhet har alla haft just Corona... & tiden för smitta till övria förhoppningsvis över...


Nej detta är ingen lek, jag är rädd för min del, rädd för att få det i lungorna, rädd för sonens & gubben skull som jobbar på samma arbetsplats & för andra sonens skull, dock läser han hemma genom högskolan som stängt, för övriga familjen & goa vänner... 


I vår stad härjar Corona stort på både äldreboenden där jag jobbar & andra platser....


Som ni vet skriver jag åxå för min egen del på Bloggen, saker som berör & jag/vi vill minnas....


Var rädda om er & skydda er så mycket det går...


                                 ... Carpe Diem...   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards