frallorna

Alla inlägg den 29 mars 2020

Av Lena - 29 mars 2020 15:25


Sam kom hit   blev en promenad...



... gick in mot den leriga skogsvägen...



... längre blev det inte, får torka upp lite mer först, eller i alla fall för Maltes del, hade ingen lust att bada honom... 



... gick till lekparken istället...


... sedan tog vi en väg var hemåt ca 30 meter, stolt modig kille gick själv   & jag & Malte på andra sidan dungen   såg honom hela tiden & vi pratade med varandra, men det var stort för honom! 


Nattjobb väntar igen, få se hur det är på jobbet nu när jag kommer... & vet ni? jag måste in & handla på en av dom stora affärerna i stan när jag slutar kl 07.00 i morrnbitti, det går inte att beställa dom specialvaror jag måste ha   men kommer gå långa omvägar till dom jag möter, såklart  


            Kram kram & var rädd om dej    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards