frallorna

Alla inlägg den 21 mars 2020

Av Lena - 21 mars 2020 17:05


Idag fyller min älskade lillesyster halvjämt!!   här i Hyde park med vår mamma 2015  inget kalas idag pga Corona & några Gratulannter som inte bör få det pga bakomliggade sjukdom, & några var vart snuviga å så m.m.

Men GRATTIS GRATTIS GRATTIS älskade Agneta på din dag      


 


Igår en promenad, jag har utökat dom lite, efter vad benen bär, gösses så denna sjuka tog på krafterna  i förrgår fick jag stanna & hålla mej i Missionshuset ett stenkast från oss ett tag, benen darrade som assplöv  



Kvällsbad igår & Idol ville vi se, så bra de va! tills vi båda somnade 21.30 Zzzzzz.... gubben pga tidiga mornar & sena kvällar, & för min del efter några nätter med en mage som gjort sej påmind då & då...   


I morse vaknade jag därför tidigt, lyssnade på radin, programmet före Ring så Spelar vi, med musik från förr, sååååå bra! sedan blev det en stund med Ring så... innan Malte & jag gick ut på promenad i arla morrontimma, bara vi & 2 rådjur, här har dom just hoppat på sdan  kylslaget var det, så vi kurade ner oss igen vid gubben & Märta & slumrade av...


Ville in till stora Coopen för att handla sånt som inte finns på närbutiken, Planti:s ekologiska naturella yogurt, bra märke , äter inte så ofta, men nu fick jag sådan längtan, till det en Granola från Reneé Woltair, åt det som lunch, 4 msk yogurt & lite granola, känner att jag verkligen måste ta det sååå lungt, men det går framåt någotsånär  På Coopen var inte många människor, alla höll avstånd mot varandra, & ingen köpte mer än en korg & den lilla kö som blev på 3 höll vi ca 1,5 meters mellanrum mellan varandra!  


       Varm kram från oss till dej som kikar in  


  Bakat ett bröd man bara rör ihop, bovete, havregryn, lingon, solrosfrön, pumpafrön, linfrön, aprikoser, hasselnötter, honung bikarbonat & naturell yogurt av den jag köpte, nyss ätit en liten bit med grönsaker & nöt-toppin, njuter som ett barn på Julafton av det lilla som går 


Jo, var in på Arken & köpte en var  leksak till M & M åxå  inte hunnit fått dom ännu, blir snart när vi lägger oss framför tv:n, dom kommer som alltid att bli som barn på Julafton  dom äääälskar leksaker   särskilt nya  




  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards