frallorna

Alla inlägg den 2 oktober 2019

Av Lena - 2 oktober 2019 15:39


En kall & regning byapromenad, inget vidare tyckte Malte, inte jag heller som var dyngsur & regnet som pepprade ansiktet, men känslan att komma in i värmen igen är obetalbar & så skön 



Kokt kall potatissallad med snälla tarmbakterier, så nyttig & efter fotot toppade jag den med några extra mojsiga cachewnötter, lite läsning till & lunchen blev perfekt  



Hinner knappt ens kliva av stolen förens Malte sitter på stolen eller bordet    tycker om att titta ut, förstår honom, men har oro för ryggen, som tur hoppar han aldrig ner själv, utan sitter kvar tills jag lyfter ner honom, & såklart glömmer jag att skjuta in stolen ibland, ibland bryr han sej inte alls i att hoppa upp, ibland är han hopplös...  



Här har Märta bäddat med ett människotäcke, ser dock inte så skönt ut, ser mer ut som hon bäddat bort det  & tittade förskräckt upp när jag fotade henne i drömmarnas stad   


Kura inne väder idag minst sagt, inget som bekymrar mej, tycker det är småmysigt  


2 jobbnätter väntar, härligt!  


                        Kram i höstrusket!    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards