frallorna

Alla inlägg den 23 augusti 2019

Av Lena - 23 augusti 2019 18:49



På lördag mådde jag prima, gubben var tagen efter sin dust med magen, så jag åkte iväg själv till skogen i förhoppning om att hitta trattar & trumpeter, kammade noll, för tidigt, letade istället blåbär, hittade kanske 3 dl men lingon desto mera!! WOW vilka mängder det kommer bli!!   men än för tidiga att plocka, låter dom bli röda först


  Hem från skogen & fixade kaffe till oss... men så däckade jag där på kvällen, som jag berättat  



Malte på altanen nyss



Vid 1o en halv glutenfri rostad brödbit  & en kopp te... orkade halva den & några munnar te, druckit dunder vätskeersättning med mineraler å annat & lite blåbärssoppa & för 1 timme sedan denna meny, buljongkokt ris med andra snitten på en liten tallrik, orkade inte allt ris... & för första gången i livet "bävade" jag att ställa mej på vågen, ville verkligen inte ha gått ner mer, då jag tänker att det som tas ifrån mej är nog allt annat än fett, eller? men tyvärr, hade gått ner ytterligare 3 hg, nästan 3 kg samanlagt...  


Hemsk natt med värk i kroppen... idag skakig på benen, matt i kroppen, men i övrigt hyffsat ok, ja det kommer såklart ta sin tid att bli helt ok efter dessa dagar, men en dag i taget  


Ja ja...slutgnällt!!  men bloggen är ju för mej åxå min dagbok, därför blir det såhär skrivet


Jag har duchat & gubben bäddar rent till mej, sköööönt  


       Hej från mej en fredakväll!  





Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards