frallorna

Alla inlägg den 19 juli 2019

Av Lena - 19 juli 2019 21:09



Mille fyllde år i veckan, fina härliga Juvel  alltid snällheten själv, alltid så glad  här med bästisen där dom bodde då, fina Indra  Jag Grattade i efterhand & fick en... ... så fin nyckelring som matte gjort till mej  



 


Så hade Märta tid för akupungtur i grannstaden, efter det fick Malte en runda på nya marker...



 

... innan vi mötte upp syrran, som hade min "beställning" med, en RÅTTA! 



Som jag nu på kvällen "pimpade" min solhatt med!! hur gulligt blev det inte!! tycker jag i alla fall  



... en fylle Råtta mån tro? nej inte alls, hon har fint vin från Toscana i korgen! 



Så har äntligen gubben jobbat klart inför semestern!! sååå skönt   ... 



... egna hallon & glass & godis för M & M...



... som var dom som var mest sugna  




Malte tyckte jag var alldelens för saktfärdig med att bjuda, så han tog saken i egna händer & tog för sej!! gullungen   Märta som den Prinsessa hon är, blev alldelens brydd  



Men allt har ett slut ...


En underbar eftermiddag, gott fika & ljuvlig mat med fint vin


Åskan har dansat runtom, lite regn men värmen är på!!


Sett på Pang i Bygget, skrattat så vi kiknat!! nu Poldark, den bästa serien  


               Kram till dej som kikar in   


    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards