frallorna

Alla inlägg den 8 juli 2019

Av Lena - 8 juli 2019 19:05


En längre promenad mot Romme Alpin, de var länge sedan sist, då min vrist pajade, men nu är den ok & skönt att kunna gå normalt igen! 




Vy mot Koppsla bergen, där kalhyggen blev för några år sedan, där all min underbart vackra skog var, bäckar med ormbunkar, mossbeklädda stora stenar & inte minst mina alla egna Kantarell ställen! år idag ett minne blott  


 


Här Märta oktober 2009 i den skogen  



Just här satt en Igelkotte mamma troligen? hon pilade iväg en bit när vi närmade oss, men vad skådar mitt högra öga? jo ett litet litet Kottebarn  jag dog sötdöden , så underbar krumelur & inte förstod den att akta sej heller, utan vi fick vänligen gå på sidan om!  tror det är lite för långt för den lille att vandra med mamma till oss ca 100 meter eller? längtar tills bebisarna kommer fram här...


                       Kram till dej som kikar in!!  


 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards