frallorna

Alla inlägg den 16 maj 2019

Av Lena - 16 maj 2019 22:16

 

Välkommna hit igen!  3 var här för någon vecka sedan, sedan tror jag dom gick i ide igen under kyla & regn perioden?...    men så plötsligt var 2 här nu ikväll, som blev 3 som blev 4... ost & kattknappar ut i stora lass! Välkommna mina hjärtan  


                                                  

                                                



Av Lena - 16 maj 2019 20:18


Underbar dag med värme, & ännu just nu kl 20.20 är dörren öppen ut mot altanen & värmen är underbar 



Byapromenad & solning & mys på altanen, medans Märta legat på framsidan i söderläge & solgassat som hon äääälskar 


   Fixat vegan mossaka, så ljuvligt god  


Njuter av värme & lugn, snart Mello tävling, såklart hoppas jag att Sverige & John går vidare, även om jag hade en annan favo av dom Svenska när han vann  


                  Kvälls Sol Kram    


   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards