frallorna

Alla inlägg den 3 maj 2019

Av Lena - 3 maj 2019 17:04


Hjälp! ropade jag högt inatt, frost & blommorna på altanen! ut i kylan & täckte över med tidningar & gardinen  mina älskade pelargoner tog jag in...   ... allt klarade sej som tur var! men samma visa blir det ikväll åxå



Märta har som vanligt bjudit in till lek mest hela tiden  dvs inte Malte   utan mej      


 


Rätt som det var i leken så satte sej råttan på rumpan 



Hysteriskt kallt om ni frågar mej, & snö & sol & regn i en strid ström hela dagen 


                


Letade i gömmorna & hittade lite smått & gott inför kvällens mat, bidde en ljuvlig stuvning med den krämiga sojaosten, nu ska det ner i en ungsform om en stund & rulla på smördegen! in i ugnen & äta med Tortilla chips & sallad & ev rostat bröd, mums mums muuuums  ....& som jag väntar på Lats Dance!  kvällens höjdpunkt!


Nu skiner solen & himlen har blivit blå!!?? väderskiftningarna är så snabba att jag inte hinner med i vändningarna  hur som, endast 3 ynka pluss...


       Kram & mysig fredag till dej som kikar in här   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards