frallorna

Alla inlägg den 5 april 2019

Av Lena - 5 april 2019 20:23


Idag träffade vi Akupungtören i vår sons lägenhet, då hon bor strax bredvid & inte jobbar på sin klinik på fredagar, hon ställer verkligen upp, för Märta behövde sin behandling idag     (& med 4 vovvar hemma så är detta en superlösning) 

Här dom första nålar man sätter, lugnande nålar i pannan  



Sedan några på ryggen & benen & frambenen... Märta så lugn, nästan så hon somnade, käns så skönt i mamma hjärtat  



Hemma igen kom denna filur på besök en snabbis, blev en garage "date"  så galet rolig att prata med, han hade vart hos min mamma under dagen, berättade allt dom gjort! som vi skrattade farfar & jag  min mamma är helt underbar med barn, ja med alla! även sina 4 fotade barnbarn  inte att förgömma Lasse/morfar! Sam & han lekte kasta boll, vilket fick honom att kikna av skratt  



Sonen & Sam kollar på... 



... vad farfar gjorde i garaget, jo sågar & bygger upp vårt bardrum igen som blev vattenskadat för en tid sedan.


   


Tittade in i fönstret när vi var ute häromdagen, & såg att vi fått ett bebis-fikon! spännande, hoppas det går hela vägen fram, tills vi kan äta upp den lilla godingen 


Igår var jag in med medeciner till Mille mannen som blivit röd i ett öga, han är redan bättre! nu på kvällen ser jag att Malte är så röd i sitt ena öga! suck suck, medecin & medikament & hoppas det blir bra åxå  


Ja ni, dagen efter ett akupungturbesök är jag alltid lugn, & mitt hjärta får vila lite... & helgen blir såklart lugn, men kanske ett loppisbesök i morrn   


 


Såhär såg det ut när jag tittade ut på förmiddagen, det fullkomligt vräkte ner snööööö.... Den blöta snön avtog under dagen, men det som kom har legat kvar trots + grader, nu på kvällen har snön ökat i styrka igen & det har gått ut en klass 1 varning pga snön som kommer under natten...... ja ja, i morrn middag ska vi ha 10 pluss & sol igen! April väder    


Ser på Lats Dance, spännande & mys på golvsängen  


                        Kram från oss  




Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards