frallorna

Alla inlägg den 1 april 2019

Av Lena - 1 april 2019 20:14



Ja jag blev lurad för en kort stund, via FB såg jag att vår Lanthandel sålde ut röda "HALVA PRISET" ettiketter i stora rullar... men herregud tänkte jag, vad i allsina dar ska man med sådana till? något jag missat? hann fundera på tokigheten en stund, innan jag sedan såg komentarer om April April! 

  



Här sitter Märta som fortfarande mår bra & ber om fika!  Ja så bra hon kan vara, men läget är ju faktiskt väldigt allvarligt & så frustrerande jobbigt...



Ärtorna jag satte för några dagar sedan fullkomligt flyger upp!! fast det syns inte på bilden, mysko?  kul att det funkar i alla fall  


 


Idag kom dessa 3 sötisar jag vann på Tradera i söndags, ljuvliga små barn 


  Robin Hood till vänster ville jag väl egentligen inte ha, men han följde med dom ändå Robin Hood till höger hör åxå till "bottenskrapet  & jag tror faktiskt att dom båda är syskon! så attans lika, så det var väl någon mening då!  kul för dom att få träffas här!  


  Den här förskråckliga spindeln fick mej skrika rakt ut igår! jag har spindel fobi   & gubben hade åkt till stan, detta är dörren till altanen, öppnade den, så kallt ute, men ifall den skulle få för sej att "trilla ner" så skulle jag snabbt stänga dörren... huset var kylslaget när gubben äntligen kom hem, önskar jag var som han, han bara tog den i handen & gick iväg...   & den blev inte döda såklart!  hur hemsk den än såg ut, fick bara flytta lite...


I morrn akupungtur för Märta igen!!  = min livlina  


                     Kramiz till dej som kikar in   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards