frallorna

Alla inlägg den 21 februari 2019

Av Lena - 21 februari 2019 17:17


I tisdags fick Mille en promenad han inte gillade, i delvis regn, & därför blev förstenad titt som tätt    så vi vände efter en stund, det var inte kallt & i början inget regn, men vi träffade 2 gulliga äldre damer med rullator, som älskade hundar! dom ville hälsa & klappa Mille vilket han blev lyrisk över!! så gulligt  



I går var en strålande dag men blåsig, gick mot skogen, men där träffade jag en farbror i byn, som hade gått skotersspåret in i skogen & ramlat, då det var glashalt, så vi vände, ville lixom inte riskera en vurpa, jag har brodd men det har inte Malte...



... så vi fortsatte i byn istället, fruset & perfekt & inget klet 



Igår kom goa vänner, blev Gratulerad i eftersskott, hon har målat av en Skata i solsken så det blå kom fram, en fet en, typ som dom jag har  Såååååå glad jag blev  


Så åt vi paj med röror, bröd, olika sallader & inläggningar & prat & skratt i massor såklart  


 


Tror jag har hittat den perfekta platsen för min blå skata, här syns den från alla håll, mitten av huset lixom!    



Dagen har gått i lus fart, inte många knop, snön har fallit. några cm som lade sej över isen som fortfarande är kvar på vissa ställen, framförallt på vägen utanför oss, ett lömskt senarie att promenera i  


Om en stund 3 jobbnätter på raken, med härliga kollegor!  


     Varm kram till dej som kikar in!  




  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards