frallorna

Alla inlägg den 16 februari 2019

Av Lena - 16 februari 2019 18:33


Några av mina paket & många andra överaskningar! =...



... -Fina tyger & band!! 



Som min systerdotter Elsa sa -mamma ditt rum är ju som ett dockskåp!! & så sant, det är magiskt vackert & smakfullt, gulligt & så sött  



Just nu gör hon små ljuvliga tovade möss, hur söta!!  



Elsa som vi Grattade ville inte vara med på bild när hon vig som ett gummiband vek sej över en fotölj    Gymnast som hon är! en annan är mer vig som en gammal fura!  

Dom här klänningarna hade vår mamma som väldigt liten, nu hänger dom vackert hos yrran   den här klänningen har visst jag haft som barn, men passade mer ypperligt på dock hängarna hon köpte på Myrorna    & den gullisen åxå från Myrorna som sitter i Risgryns burken, skulle jag åxå ha köpt om jag sett honom   


Vi åt bakad pizza med massa gott till, skrattade & myste  



Idag på förmiddagen såg det ut såhär, Märta letar ofta efter evighetsbenen, hon vet vart dom brukar ligga, gullungen 



Men alltså, vilka såååå fina vinglas jag åxå fick i precent, 8 stycken dessutom! den lilla fågeln på Ängeltavlan var en dekor på ett paket som var så fin att den hamnade där! & den lilla fågeln i porslin har hon hittat på PMU, fanns 2 st & jag fick en, för att dom så otroligt påmindeoss båda om vår älskade *mormor*   


 


Den fina lime gröna väskan fick jag åxå i precent  & så en massa garn hon inte skulle behålla!! snacka om att jag nu kan göra mormorsrutor i parti & minut ha ha    


Ja ni, & som om inte det räckte fick vi massa annat åxå, hon är inte alls som mej, jag spar & kan inte göra mej av med något, hon bara slänger & slänger! eller ger till mej då he he & det inte jag vill ha hanmar på tex PMU eller nått sånt, så det kastas inte på så sätt  Sedan hade hon shoppat Sam käder på 70% rea på Åhlens eko!! som är bra att ha här vid ombyten  Gamla handukar som gubbe får ha när han tvättar sina oljiga händer & fina kökshandukar som jag tänker fortsätta använda ha ha ha  kom hem med 3 STORA kassar!  


 


Idag har vår Tussan som fyller 16 år den 14 juni fått medecin, som den lyckliga människa jag är, så är ju min goa vän & granne veterinär, så det blev medecin med detsamma! & det tog otroligt bra, för hon kvicknade i väldigt fort, så lycklig jag känner mej  Blir lite pyssel framöver att få i henne, men vi får kämpa på  


Mellodifestivalen väntar, jag är nyfiken, förra omgången var usel tyckte vi, undra just vad denna bjuder på? från Leksand, 3 mil härifrån, men trots att jag älskar Mellon, -fast mest som den var förr, gammelmodiga jag- så håller sej *Eremit Lena* hemma!  


                      Kram kram till dej som kikar in  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards