frallorna

Alla inlägg den 3 januari 2019

Av Lena - 3 januari 2019 17:00


In till stan vid 11, fick lov, saker som fattades som jag själv ville handla & inte be gubben, fick lov att köpa en flaska jouice i halvlek  annars hade jag svimmat... fast lite flunsa är verkligen INGET att gnälla över, det finns så mycket värre saker... Hemma igen & helt slut så körde jag vidare med en vända runt byn med Malte, då det sandats timmen jag var borta, Malte lika glad som alltid, yster & glad, älskade hjärtat 



Tvärnit! & hoppas på att det kommer något där borta  vilket det inte gjorde...



Å den där Märta! ja hon släpar runt med sina leksaker, & om jag så bara ger henne en ögonblicks sekund blick, så tar hon den & börjar busa!!  här hade hon just släppt leksaken, som hon ville leka med, gamla härliga stumpan  vi har vår speciella lek hon & jag & den får inte Malte vara med på tycker hon, & lägger han sej i, glad som han blir, då slutar hon leka, för han blir alldeles för villd & bufflig för hennes smak    Ja dessa hjärtan, vad skulle man göra utan dom   utan den villkorslösa kärleken, då vore världen väldigt tom...


Nu sk jag fortsätta att snora på & bara ligga här på golvsängen & mysa med dom 



              Varm kram till dej som kikar in här    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards