frallorna

Alla inlägg den 23 december 2018

Av Lena - 23 december 2018 23:04

 

God Jul till er alla mina fina Bloggläsare!!!       


Igår fejade vi omkring, lite sista minuten fix, pust för att trängas med "folk" inget för mej uch & knackelibang kom  


Idag har jag bökat på inne,gubben har hämtat hem en liten bil, en Samuraj från en granne, som han bl.a ska skotta snö med  jag har slagit in paket, men har förlagt en Julklapp, letat ihjäl mej! såg den ganska nyligen & sa högt att -den ska jag snart slå in! men nu finns den inte, fattar inte...märkligt... får fortsätta leta i morrn, har tills Juldagen på mej   hur svårt kan det va? väldigt   tydligen!...


Men det är verkligen små petitesser i det stora hela, i den grymma värld vi lever i...


I morrn blir det Julfirande vid mina föräldrar dit mina syskon med familjer kommer vi blir 15 stycken, & mamma lagar all mat från grunden, veganskt, glutenfritt & några allergi specialare, sedan hennes lika digra hembakade fikabord, även där tillgodoser hon våra olika behov, med största kärlek, hon är enorm våran älskade omtänksamma mamma       


             Från oss till er, en riktigt fin God Jul  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards