frallorna

Alla inlägg den 18 december 2018

Av Lena - 18 december 2018 15:08

 


Idag firar gubben & jag Bröllopsdag, hela 36 år      & om jag så letat i hela världen, hade jag inte hittat en mer underbar man   ödmjuk  med den vackraste själ  så snäll, varm & mjuk  snygg så in i bomben!!  & med en ängels tålamod!  han har verkligen ALLT! & som jag älskar så det gör ont i hjärtat   & han är MIN!!!   




Igårmorse, det hade snöat hela natten, & bävade hela natten för hur mycket som sulle komma ner innan jag slutade kl 07.00 men det gick galant att köra vägen hem, plogbilarna hade gjort sitt jobb!  tror Malte blev lite överaskad när vi klev ut & det var 1 dec med snö!



Kolckan på ringning i morse, upp i arla timme & iväg till Djursjukhuset för koll på Märtas öga, den dyra licens belagda salvan gör underverk verkligen!! sååååå skönt  & inte blev det sämre av att träffa underbara veterinär Lena & lika underbara djurskötare Anders!    Fortsätter med salvan morron & kväll & smörjande droppar in i januari & ett sista återbesök    



Hemma igen fick Malte en väldigt snöig promenad... 



... men han gillade den!! skuttade och for   


In till stan för min del igen, handla lite & hämtade ut min jobb-Julklapp av Kommunen, tycker alltid att dom hittar på bra saker! fast jag vet att alla inte tycker så, men jag är såååå tacksam i alla fall  



Nu ska jag sätta på kaffe till oss, ett vinerbröd för gubben & en pepparkaka till mej, godis till M & M som alltid & lite senare liite Prosecco & druvor, på en tisdag, dårå  


               Kram till dej som kikar in här  

  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards