frallorna

Alla inlägg den 4 december 2018

Av Lena - 4 december 2018 17:58



 


Sååååå nöjd med min gamla Secon hand vepa som nu ligger på soffan  än vackrare blev den med en Prinsessa & en Prins på!!  kuddarna har jag sytt själv, älsk på de!  


Sulligt ute, regnet inatt som jag låg & lyssnade på & som vaggade mej till söms sent, har blivit till blöta byavägar, inga promenader att tala om & när Malte gjort sina prupp & kiss vändor har han fått ha tossor på...  zinkpasta är verkligen super, ikväll samma lika zink inpackning!  Märta ska åxå få tossor på, fast med cortisoninslagning...


På eftermiddan blev regnet till snö! lite vitt ligger kvar, men just nu uppehåll


Annars då? inget speciellt som hänt, eller jo! jag ska till min kompis som har salong i byn & klippa & slinga mitt rått gråa hår med någon nyans av bunt? har ju fixat mitt hår med bravur i många många år nu, 2018 i mars, före  & efter   & nöjd!  September 2017 före   & efter!  åxå så nöjd  tycler allt att jag är bra duktig på att friser med själv  men jag har en kaluffs likt en hästman, så förlåtande & misstag syns inte ha ha   men nu som sagt, så ska den gråaktiga rått färgen bestå på nått vis, älskar ju råttor & deras färg, så det får väl bli en "rått hyllning" med bruna nyanser  

Det blir nästa vecka de, spännande, mysigt & så skööönt!   


     Kram & fin tisdagskväll mina fina som kikar in här   



Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards