frallorna

Alla inlägg den 2 december 2018

Av Lena - 2 december 2018 23:19

 


Vi hade en fantastik kväll med goa vänner igår, vet inte när jag skrattade som jag gjorde igår!   mat i massor, knytiset hade räckt till minst 20 pers till  lika vart år, å andra sidan behöver vi alla aldrig laga mat dagen efter  så skönt, jag hade massa veganskt & vanlig Jansson & västerbottenpaj å lite mer

Festen tog slut vid ca 01.30 somnade sent & tröttast var jag på morronen


     


Sötisar, Märta äääälskar sin pappa & vet inget mysigare än att vara vid hans sida  

Ja så har vi haft det idag, eller en stund i alla fall till lite tv tittande  som Så Mycket Bättre reprisen av Albin Le Meldaus dag, den killen har jag aldrig kännt till innan detta, har inte riktigt fått någon uppfattning om honom heller, men igår var det en intervju på Nyhetsmorron, & oj vilken fin människa han är! & alltså vad han knäckte! i sitt program! sååååå ödmjuk & varm, så uppfattar i alla fall jag honom  & Christer Sjögrens tolkning tycker jag var så BÄST! & innebörden i den  ....


... & alltså, vilken hitills så härlig Julkalender!! wow & helt i mitt tycke  



I morrn ny vecka som redan börjat med regn, blir nog en innedag, ska fortsätta stöka lite & lägga på en ny duk & kanske åka in till Rusta & köpa 2 röda gardinlängder till vardagsrummet, om regnet inte blir till snö, för då håller jag mej hemma  



Nu ska vi mysa ner oss på golvsängen, årdningen återställd!  



                        Varm kvällskram!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards