frallorna

Alla inlägg den 12 september 2018

Av Lena - 12 september 2018 23:39

Malte & jag tog en vända till skogen bredvid byn, har mina tratt ställen...

... det fanns verkligen osianer av svampar av alla olika sorter!! men inte en enda Tratt!? 5 gulingar tog jag, resten fick stå kvar...

... som dessa vackra, som åxå finns i massor!
Blev ingen lång vända, men Malte fick vara lös & roa sej en stund, gullungen *hjärta*

Fick hem vindruvor & plommon från mamma, gjort lite saft

Ser ni på Idol? älskar det, så spännande! få se hur det går för Maximilian från Borlänge, ingen jag känner, men enligt mej ett fantastiskt framträdande vi fick se idag! den rösten har jag inte hört från honon tidigare, hoppas verkligen det gick bra!!

Godkväll mina fina som kikar in *hjärta*

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards