frallorna

Alla inlägg den 21 juli 2018

Av Lena - 21 juli 2018 21:22


Igår kvällst hände det!! en liiiten Kottebebis tittade fram!! den sitter där längst upp andra från höger, alltså hjärtat fullkomligt svämmade över  Idag för 1 år sedan exakt! kom den enda kottebebisen fram här! & i år..., mer kommer sist  


''


Idag packade vi i matsäckar & for ut på en tripp, med Bjurs som första stop, där min systerson fick en påse med diverse Bonnvichan grejer  



Vidare mot Rättvik där denna magiska syn möter en när man kommer från de hållet...



Stannade vid hamnen som alltid, en skön promenad som blev varmare & varmare & doppen fler & fler




Åskan slog hela tiden, molnen hopade sej, men nådde aldrig fram med regn & mullret blev aldrig några hårda smällar. Fikade där, & tokade oss med att ta puss bilder        37,5 år ihop & lika kära & tokiga ännu   & fortsatte sedan till...



... Tällberg! där vi hittade en magiskt vacker plats att sitta vid, trots massor av turister i omlopp så var ingen just här 



Nu åt vi paj, sallad, melon å så, gott gott & en härlig dag! som började med 26 grader & slutade med 30 & pust på de  



Så var vi hemma igen! & där satt den igen, lilla Hjärte-Gull!! in & hämtade mat, ut igen & då...


 


Var dom 3!!!!!! men alltså, jag dör söt döden  så små, fast det syns inte på bilden.


In & hämta mer mat & speciell bebismat! dom fullkomligt gluffsade i sej, jag fyllde på & ... ja som det alltid är här, mat i stora lass av alla de slag. Så nu har jag alltså.... 16 kottar på mat! Tur restaurangen har Nattöppet!!   eller snarare Dygnet runt öppet!  & ca 12 liter vatten på de! & inte att förglömma mina skator  


Ja ja, det kostar en förmögenhet, men jag hoppas få tillbaka det i mitt nästa liv  



                           Kram från Kotte stugan!   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards