frallorna

Alla inlägg den 21 april 2018

Av Lena - 21 april 2018 19:09

  Igår kvällst tog vi det obligatoriska badet igen  avhandlade veckan med en fruktdrink, mer frukt än bubbel, blev marinerad frukt  



Strax före lunch hade jag planerat en Loppisvända, översvämmningarna i vår by nedanför berget är enorm! tur vi bor på toppen  Laddade fikakorgen med massa gott & en hel balja kaffe  



Besökte en seconhand i Leksand, där blev bara en mjuk filt till katterna, åkte vidare & fann denna mystiska Loppis, fick gå uppför en brant trapp & leta på en vind, men kamade noll... 


Åkte till Rättvik & deras Erikshjälp & där fann jag en del av mitt hjärta!! ni får se längre ner hi hi...



Så parkerade vi vid Rättviks båthamn & tog en promenad...


... som synes hanns bara toan räddas  ...




...  Siljan har inte "sköljt" ännus som synes, inte kallt & inte jättevarmt, helt perfekt tyckte M & M som sprang som galna  



... fikade i bilen vid strandkanten...




... innan vi åkte små kringelkrokas vägar hemöver, detta lilla Torp vid Siljans strand vill jag HA!... 


... kolla trappen på gaveln... ååååå så vansinnit mysigt!! & förblir just en drömm...



... vyn strax om Åkerblads & dom andra glassiga Hotellen  


.


.. & HÄR ÄR MITT FYND!! & jag är lika glad som ett barn på Julafton!!  den är i ett fantastiskt skick...



... 165 kr & färgen heeeeelt JAG! wow!!   jag riktigt darrar av lycka   jag såg framför mej en vacker dam i Prinsess frisyr, sittandes där i sitt biblotek, drickandes te & med denna om axlarna  


Nu har jag fixat rotfrukts grönsaker iugnen med veg biffar till & i morrn ska vi på "Sven Ingvars" konsert i Örebro fast med hans son, så fantastiskt!!


Nu väntar mat! så...


                            ... kram kram   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards