frallorna

Alla inlägg den 14 april 2018

Av Lena - 14 april 2018 18:41


Igår tog Malte & jag en promenad i Romme...



... en riktig solpromenad!



Baffe i sin bädd på trappen   igår sov jag knackigt efter jobbnatten & vaknade med lite gnoland huvudvärk, Panodil blev min räddning 



Idag hade jag inte riktigt tid att sova bort en hel solig dag! så jag gick upp vid 11.15 kom isäng vid 08.00   Iväg till en Seconhand, hittade ett stort överkast som jag vikt & ska ligga på trappen, för dagar som dessa värmer solen mot trappen & både katterna & M & M vill gärna ligga där & sola, då ska det vara en mjuk bädd åxå tycker jag 


Efter det åkte vi till Rommehedslägret & slog läger på Paviljongen, fikade & solade, vilken varm dag! 




Märta gnuggade sitt huvud i snön som hon alltid gör & blev sådär hoppigt busig & skuttade som en hare  ...



... Malte fick åxå feeling men han rullar & far istället 



Sedan fick Malte "vårfeeling" & satteigång med att springa 2 åttor!, tänk att dom ALLTID springer i en åtta? undra hur det kommer sej?...


... dom busade på & hade så kul  


 


Nu är gubben & ena sonen på sin kusins 30 års fest, vår andra son med sambo jobbar båda 2, lixom jag strax åxå ska göra, jobbnatt 3 väntar, med en härlig kollega såklart, som alltid!  


                 Kvällskram från mej  

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards