frallorna

Alla inlägg den 11 april 2018

Av Lena - 11 april 2018 17:23

En ny dag & nya bestuyr, eller inte  iväg till Mille, hade ju lovat honom en biltur, han sitter där heeeelt andaktigt & tittar ut, lilla gubben  



Turen gick till Granngården, där han fick köpa lördagsgodis...


... hittade en leksakskompis  



Så gick vi en solpromenad, innan vi tog en lång omvägs biltur hemåt  



Så blev det en tur för M & M, spring i benen är bara förnamnet  



... Donnan for fram som en tromb...





Snart fyller hon 10 år & busig så in i norden! vill leka hela dagarna  eller som nu, ligga på trappen & sola  


Såg tillbaks på bloggen till för 2 år sedan, då hade jag drabbats av "vårtrötthet" hade träffat läkare m.m & kände att men -hallå! känns lika nu åxå, sådär trött & håglös osv. va bra att man har en "dagbok" att se tillbaks i, nu föll mycket på plats... Förra året i mars bröt jag ju axeln, & hade fullt upp med det...


Nog om det, när vi åkte till Kyrkparken, så i slutet av vår by hade en kvinna på cyckel stannat till & stod i diket, hon hade en stor bukett Tussilago!!! men så glad jag blev, det kändes så förhoppningsfullt lixom, & inte nog med det! strax en bit bort såg jag flera Tofsvipor!! riktiga "vårfåglar, så härliga vårtecken!!  nu vill vi ha värme på altanen åxå, då kommer nog min energi, att få börja göra sommar där, städa upp å så, hoppas jag  


                               Kram & vink   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards