frallorna

Alla inlägg den 14 mars 2018

Av Lena - 14 mars 2018 17:43


Igår hände inget, idag har mer hänt, som att jag hängt med Mille här hemma, hämtade honom i morse innan jag släppte av M & M hos mina föräldrar. Milles lägenhet skulle tapetseras om & ny el dras & matte kunde inte vara ledig



Detta är under 4 sekunder han låg i solen på mattan  


Mille är så intensiv, går på fullvarv fast jag försökte lugna honom  Hemma igen hos sej, blev det en långpromenad sedan däckade han totalt trots att hantvärkarna var kvar! lär nog aldrig hänt tidigare ha ha ha gullungen  



Märta & Malte hade det såklart inte heller gått någon nöd på  promenerat med morfar, fått go mat fast Märta äter inte före kl 16, så den dissade hon, lite fika dög dock, men bara sockerkaka! hon är kräsen ska ni veta  Malte äter allt, som en soptunna & alla tider på dygnet, gullungen  



Mammig är han åxå, satt vid dörren en stund innan han insåg att jag hade åkt iväg, när jag sedan kom blev det värsta pusskalas  sedan låg han beredd när jag drack en kopp kaffe -Bara så du vet mossan så ska jag me hem denna gång /Malte  


Nu golvsängsläge & tv


                           Kram kram     

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards