frallorna

Alla inlägg den 10 mars 2018

Av Lena - 10 mars 2018 20:35


-& dom krokar som inte blev uppätna igår för M & M & gubben, dom tjuvade så söttt Malte åt sej idag på förmiddagen  



Sedan blev det en vända till Tippen, så otroligt mycket snö överallt, även om bilder inte gör den rättvis, i korsningar är högarna så stora så man måste ut med bilen mitt i korsningarna!  för 3 år sedan denna tid hade syrenerna börja få "musöron" & min rabarber hade stora röda knoppa som börjat komma upp från jorden! 


 


Efter tippen så Grattade vi Malte & Märtas morfar  mamma hade gjort glutenfria/veganska ljuvliga Semlor idag åxå   &   en hel burk med havreflarn & chokladkakor med mandel som mamma bakat fick jag åxå med hem


 


Malte tiggde från början till slut! gnyr som en stackare, Märta tigger aldrig, men tog emot lite gott i alla fall 



Nu är vi hemma sena någon timme, ätit god mat, nu kollar vi Mellon & jag har en favorit då inte Kalle gick vidare, nämligen den unga "pojken" FELIX Sandman! vilken helt ljuvlig låt, hoppas verkligen han vinner  


Nu ska jag just höja volymen & lyssna på honom!!   


                           Varm kram     

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards