frallorna

Alla inlägg den 5 mars 2018

Av Lena - 5 mars 2018 19:05


Idag har jag promenerat med Mille i hans nya miljö, fast egentligen inte så ny för honom ändå, då han bott där tidigare, en halvtimme i snö som tilltog, men bara -2, känndes dock skönt att komma in i värmen igen



Hemma igen fullkomligt vräkte snön ner, som tur är lätta flingor, som jag hoppas blåser bort   ska snöa hela natten åxå, ja ja, inget man kan ändra på  



-Saru fika?? 



Min söta gråmule & pussmun   Malte är en sån hund som verkligen skulle bara vilja sitta & pussas hur länge som helst, han kan våra ritualer här hemma, som tex när jag sätter på selen, då står jag framför honom & då sträcker han upp sitt huvud som jag tar i mina händer, sedan pussas vi & snuffar, & han bara njuter  


Nu snart ett annat program jag tokälskar att se på! -Husdrömmar!   & efter det Bonusfamiljen som jag åxå gillar! en lugn kväll med andra ord


             Varm kram till dej som kikar in här   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards