frallorna

Alla inlägg den 24 februari 2018

Av Lena - 24 februari 2018 19:48


    


Oj va med dagar som gått sedan jag var här!


Torsdag, gjorde inget särskilt tror jag? fredag, städade & fejjade mellan OS tills gubben kom hem, sedan god mat & mys för hela slanten!!  


Idag började dagen med OS & sedan har vi fixat en massa saker i stan, vad? det får ni se snart, nått som kommer bli fint & uppskattat hoppas jag  


Nyss ätit en egengjord Thaigryta, egengjord efterätt med brynta solrosfrön & äppelbitar i en karamell & kokosmjölk, glass till, yammi yammi  


Mellodifestivalen, inga tävlanden jag känner igen, är jag för gammal tro??  så det kanske blir någon film istället


På hemvägen från stan, stannde vi till för en promenad, men det snöade & var kallt, så bara jag & Malte tog promenaden omkring kyrkparken, bilen var skön efter kan jag lova, tyckte även Malte


Nu jäser vi med fulla magar, ute minus 8 & snöfall...


                              Kram kram  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards