frallorna

Alla inlägg den 30 januari 2018

Av Lena - 30 januari 2018 20:19


Bidde mest blå bilder idag, så vackert med all frost, & jag längtar till våren!  






Märta väntade hamma medans vi knatade ut, gullstrumpan  



Bild från köksfönstret, kl 15.03 & det börjar bli rosa på himlen


Nu ska ni få lite ögon godis, så tycker i alla fall jag!!





Här på Öland! bor min Bloggvänn http://sailaway.bloggplatsen.se Alltså kolla!! bilder från idag!! dom har redan vårkänslor & fågelkvitter  & jag blir så avensjuk men inte missunsam! ser ni stenmurarna? Öland är verkligen bara så vackert  var där 2 gånger för flera år sedan, hittade egna fina pärlor där vovvarna kunde springa fritt vid havet, då våran kompis föräldrar bor där    tror vi tar en tur dit med *rullhuset* i sommar   


En lugn dag, en skön dag, promenader i byn, & på kvällningen kom kompisen Mona hit för fika, prat & skratt!


Minus 3, men det ska visst bli närmare 10 minus inatt, hu hu & jag toklängtar tills vi får VÅR!!! 


            Varm kram till dej som kikar in  


 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards