frallorna

Alla inlägg den 28 november 2017

Av Lena - 28 november 2017 18:27


Yster morronprommis, då hade ändå bara kommit lite med snö...


    Men mamma! -måste du ta kort på mej när jag letar efter bästa prupp plats med utsikt?  


Märta gasade på för att komma in fort fort!!



Kl 12.33 tog jag denna bilden, & sedan har det snöat hela dagen & ska så göra resten av natten & hela morrondagen, ja så kom Julen bara pang tjong!!   



Sonen kom förbi en snabbis & hjälpte till att laga en bil som ska besiktas i morrn, Tack!  & gosade med Malte en snabbis   



Malte har namnsdag idag! fått en Julstrumpa av Sam med familj, fick öppna den på sin dag...



... detta kort som blev misslyckat visar ändå hur det blev, ystra vovvar som slet i strumpan! 



Undra hur det ser ut i morrn när vi går ut?? jag är glad att jag slipper köra bil om mornarna innan plogbilarna hunnit fått bort alla snö från vägarna  

Så många avåkningar & olyckor idag, har som alltid Dala radion på, avbrott ideligen för att berätta om olyckor överallt, uch...  


I morrn natt jobbar jag dock, tills dess är det förhoppningsvis väl plogt  


Städat & pysslat i köket, rensat upp alla blommor med fula blad, tvättat blad & duchat en del, tvättat fönstren utanpå & innanpå, damsugit & tvättat hundbäddar, satt upp en stjärna till & pysslat med lite "finlir" det tar sin tid, tagit en "före" bild, men den får ni inte se förens "efter" bilden är klar ha ha   



  Hejdå från... -min vinterland, nu e jag här...       


   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards