frallorna

Alla inlägg den 27 september 2017

Av Lena - 27 september 2017 18:31


Märta tog Maltes plats inatt, när jag vänder mej om i natten smeker jag alltid honom  inatt kände jag bara ett ben, somnade om... Märta rör jag aldrig, hon spritter till enormt då! när jag kollade upp i morse hade han bäddat ner sej i en mysig kuddhörna bredvid mej 



Mina skygga Skator, några kråkor & några kajor, äter ost-frukost i stora lass! & ser ni Baffe-katt? han ville åxå ha, men då får du vara snabb ropade jag!!  fick en till ost sittning på eftermiddan  



Jag & grannen åkte till skogen & plockade lingon, dom var fina med små...




... 5 liter fick räcka för mej, tungplockade då dom låg efter marken i det korta riset...



... & gick över till att plocka Trattar istället, hittade några Trumpeter åxå i snårskogen jag hittade en bit bort!! 




Så vackert & höstligt & riktigt varmt.


Grannen har skog här, så man måste ha nyckel för att komma in i det enormt stora området, det går inte på något vis att ta sej in annars, då bomen är av betong!! & det går heller inte att parkera bilen utanför bomen, så man vet alltid att bären finns där, svampen likaså, lyx!  


Det har inte varit många Älgflugor alls i år där jag varit, men där vi var idag fanns dom i snåret, så nu pillar dom i håret, nacke & öron, hu hu  


Vi ska snart bo på hotell igen! -men va händer? har vi blivit hotellberoende?


                   Kram till dej som kikar in!   




  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards