frallorna

Alla inlägg den 26 september 2017

Av Lena - 26 september 2017 19:57


Älskade Sam  fick vara med honom idag åxå  så ljuvlig, kramig, skrattig, pigg & glad!!



Dom små tofu jordgubbs vegan glasspinnarna bara älskar han, & lagom stora åxå! & med stor konsentration ska den ätas delvis med sked...


... & såklart ska man INTE sitta i matstolen, utan på en vanlig!! så de så!    


Så många kramar jag fick när jag gick & slängpussar!!!  & mitt hjärta lixom svimmar...  


På vägen hem slank jag in på Coopen, där jag fått ett erbjudande, om att köpa en 1.1 kg    för 20 kr!! det första jag tänkte när lappen kom hem i brevlådan var -Tjohooooo nu blir skatorna glada!!! å de blev dom!!  mina fina bevingade  ja inte hela på en gång, den kommer räcka några dagar tillsamans med annan mat!  


Kl 21 ska jag kolla på Tro Hopp & kärlek, liiiite pinsamt, men nyfiken är jag ändå  


                       Kram kram kram      

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards