frallorna

Alla inlägg den 21 september 2017

Av Lena - 21 september 2017 20:16


Sover länge gör alltid Märta, ja vi andra 2 åxå, då jag kan få nattjobb & ändrar lite på dygnsrytmen ifall att  inatt inget jobb, bara tv för hela slanten  



Behövde svamp, M & M fick vara hemma, då jag tänkte en plats med snårig teräng...


 


Skogen jag valde var full i trattar, tyvärr inte så stora endra...



... men på slutet satt flera i bra storkek!! desa var riktigt fina!! 


 


... 5 liter på en kvart, så jag var nöjd, handplockade lite fina blåbär åxå, tyvärr skar jag mej i tummen när jag rensade svampen, så jag fick plocka med fel hand, gick på tok för sakta i regnvädret, får vara glad för det lilla  




Regngrått hela dagen, inga promenader att tala om, men lekt inne!!  denna bild är just nu framför tv:n    


Nu kollar jag tv, Idol, senare Wahlgrens värld    innan dess flera avsnitt på playen av Eskape to the chatoue!!     har några avsnitt kvar tills i morrn, & -Jag vill åxå ha ett SLOTT!!!! ge mej måååånga miljoner snälla Lotto!!!  å så vill jag ha ett hus på Västkusten vid havet & ett på Österlen... fast jag älskar vårt hus åxå  mer än mest, såklart 


                 Varm kram från oss   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards