frallorna

Alla inlägg den 13 september 2017

Av Lena - 13 september 2017 19:06

     


En bild från juli 2016, en betydligare varmare sommar, & många svalkande bad i vackra sjöar & skogstjärnar  



Fantasin för dagens matlagning var noll, men behövde bara tänka "Trattisar" så kom den fram! så iväg på en skogsväg ill ett tratt ställe, behövde bara gå 30 meter från den knagliga vägen som är otafikerad  & plocka 2 liter, & när jag kom hem hade min fasters man varit hit till verkstan & tagit med gula & några trattar! wow!   ca 4 liter fast det ser lite ut, så nu har jag fryst in en del & lite till morrondagen! lyx att gå till skogen & bara hämta, ungefär som att gå till affären!   


Så var Sam med pappa här, meckade i garaget  fina goa härliga älskade gullunge  


Natten gick galant med en härlig kollega, snart en natt till


Det har faktiskt åskat lite just nyss, en blixt fick jag uppleva & några muller, det har åxå regnat så tv:ns kanaler fick ge vika för en stund, & huset dånade, & som ni vet vad jag tycker om regn? = bra för svampen!!    


                    Kram från mej till dej  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards