frallorna

Alla inlägg den 22 augusti 2017

Av Lena - 22 augusti 2017 18:29


Somnade 09.30 & sov någotsånär till halv två, då åkte M & M & jag till en skog som inte är så ruffsig & risig, jag ville ta hem mina svampar på tillväxt, & dom fanns, inte så många men goda 

Här har vi kommit hem & altanen var lagomt skön efter turen



Gjorde Risotto med kantareller...



... fixade samtidigt gubbens matdosa för morrondagen, med ungsbakad lax & just risotton till! till det en tomatsallad  han kör med den gamla hederliga ståldosan som värms i värmeskåp  


Vet ni! jag glömde mobilen hemma upptäckte jag väl i skogen, & helt plötsligt kände jag mej osäker... vi skulle gå uppför ett brant berg & zig zacka neråt i terrängen, tänk om jag bryter en fot? om vi möter något djur? även om jag har spray med... allt gick såklart bra, men den känslan jag hade vill jag inte ha, likväl fanns den där   åker jag & handlar eller vad som, bryr jag mej inte, men till skogen...


Nåja, vi myste & hade en skön & underbar stund  


Natt 2 jobbas med en bästis!!  


                         Varm kram från oss!!  


  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards