frallorna

Alla inlägg den 24 juli 2017

Av Lena - 24 juli 2017 18:41



Tog en promenad upp till "bruket" gick i skuggan så gott det gick & lite skön svalka i sjön


Så fin dag efter att morrondismolen flytt



Men alltså, jag såg den på långt håll, vlken fantastisk hoj! det var en Indian, wow!  



Så varmt så vi fick hålla till i skuggan



Men Märta hon gillade solen hon!! 



Lång siesta vila, kollat en repris av Ernst & så fixade jag en magisk sojafärs sås med pasta, alltså, den är to die for!!



Blandar i allt jag hittar, lika spännande var gång, fast å andra sidan sitter mina "höftningar" ganska så bra, dock inte smaksinnet, men gubben sa att det smakade super han åxå  Bubblet, fantastiskt gott!



Lite för svalt nu på kvällningen för att äta ute, men fönstren står öppna & vinden fläktar skönt in, i denna så magiskt vackra sommarkväll 



Lite kramar å mys på det så är vi i hamn för denna dag!!   



                 Kram till dej som kikar in här!!   

Av Lena - 24 juli 2017 09:56


I arla morron knatade Malte & jag ut, bara vi & allt de vackra 



Märta som sovit med pappa, vaknade till & ville vara med oss i fram när vi kom in, där vi somnade om alla 3  


Dagen är ett oskrivet blad...


                       Kram kram    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards