frallorna

Direktlänk till inlägg 20 juli 2017

Grattis!!

Av Lena - 20 juli 2017 18:55

Mille & jag på promenad till Granngården för att...



... köpa precent -leksaker- & godis  Mille valde en leksak & jag en + godis  




Istället för en bakelse, fick Mille en glass i värmen, som han åt i skuggan, mysiga gullungen!! 



Så GRATTIS MILLE lite för sent på din 4 års dag!!      


 


Några goa krama & pussar innan jag åkte hem  



Malte fick en liten byavända när jag kom hem, inte Märta, hon tycker värmen är för jobbig att röra sej i



Några barn som gjort en kärleksfull skylt vid sitt hus, den älskar jag  




Melon älskas av Malte!!...



... vi åt alla, men sedan fick Malte fatet för sej själv, Märta gillar åxå melon, om hon bara vågar smaka, vilket tycks vara farligt!    


 


Märta & Kotte på förmiddagen  



Annars är hon en stor soldyrkare!, stumpan  går in -söker svalka- går ut i solen osv  


Om en stund mina vänner, kommer EEEEEERNST!!!! ha ha ha ha   


Har inte ledsnat en enda sekund på den karln!! de har gubben & går ut i garaget, medans vi -Ernst & jag- myser på här inne    -Stör oss inte då-   

 


      Kram till DEJ  som kikar in här i Bloggerian   

 

 
 
Tezz på S/Y Andromeda

Tezz på S/Y Andromeda

21 juli 2017 10:54

Åh Mille! Vill ha honom, helt underbar ju! Mina hundar älskar vattenmelon, men om man inte hjälper till lite, äter de tyvärr upp skalet också ha ha. Kram och klapp till pälsarna också

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

21 juli 2017 12:23

Ja han är verkligen en speciell hund & ras!! dom är så säregna & helt fantastiska! hi hi *hjärta*

Mina äter försiktigt, (Mille slukar allt på 0 sekund inklusive glassen, försökte svälja den hel, innan jag han få bort den, fort ska det gå he he ;) ) Märta inte alls, men om jag stryker på hennes mun, så känner hon det söta & då kan hon börja äta & gilla det jättemycket!! :)) här äts inga skal, men jag skrattar inombords när jag ser dina luffsar svälja hela klyftor om dom fick ha ha :p

Varm kram *hjärta*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards