frallorna

Alla inlägg den 19 juli 2017

Av Lena - 19 juli 2017 17:59


Morronkottar!  



Så blev det en lånpromenad med Mille    & ett välkomnande större än ord kan beskriva! så glad han blev & jag åxå såklart! alltså, vilken kärleks boost han är  denna MM = magiska Mille  


Så lätt att tappa, barnet har nog suttit i en vag, hoppas dom går vägen igen, då någon varit snäll & tagit en pinne att sätta den på! 



När det belv skugga & grönt gräs ville Mille vila...




Katterna fick mat & då kom kotte åxå, han åt snällt av maten som delades med grannens katt som vi kallar Knutungen 



Tills gubben kom från jobbet gjorde jag smoties av jordgubbar & vegan yogurt, så gott!!  


Så har jag äntligen lyssnat på min första Sommarpratare!! & den nockade mej totalt, nämligen Gunhild Stordalen!!!, jag bugar & bockar över hennes engagemang över världen, att få den må bättre  hon berättade saker om vår Jord som jag inte tror många vet... I detta nu, genomgår hon en tuff canserstrid, ett återfall, av en dödlig sort... 


Har ni inget för en någon gång, gå in på P1 & lyssna på den!!  


Fler bra pratare, & idag hade jag denna på medans jag diskade & plockade, istället för radion, i morrn blir mer sommarpratare på samma vis! några bra som vart & fler bra kommer.


Idag har jag tait semester!! inget firande, det spar vi tills freda då gubben får sin!! åååååååå så skönt!! äntligen snart lediga, ta dagen som den kommer, eller fortfarande såklart, en dag i taget...



                  Kram till dej som kikar in!!    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards