frallorna

Alla inlägg den 14 juli 2017

Av Lena - 14 juli 2017 19:15


Oj va ni sitter fint då? vad vill ni säja med det? lite godis kanske?   



Gubben kom hem efter jobbveckan, vi fikade & han lade sej & somnade i Himlasägen med en puss sjuk Malte  

Sedan åkte han iväg med "gamla" jobbarkompisarna som alla skingrades för vinden när deras avdelning lades ner, till en vacker plats för grillning, tippspromenad, massa prat & skratt   



Själv blev M & M & jag hemma, såklart, dricker ett glas Biodynamiskt rosé bubbel som jag ju öppnade igår, kollat Nationalhoppningen från Falsterbo, & som grädde på moset! sms:ar min syster, som är långt hemfrån i en annan stad, & går in på en Tygaffär & just DÄR ligger detta tyg som det stod LENA på!   hon känner mej    exakt i mina färger, orange, diareé brunt... för bara 10 kr/metern!! -JAAAAAAA  sa jag! köp 4 meter!! 

Tänk va bra att jag har så säregen smak, då kan man fynda såna här tyger!!  ska bla. (det bar ganska så tunnt) troligen klä om hallsoffan    

-skulle jag tagit hela rullen?? "hamster" som man är  


Dörren öppen ut, värmen är underbar.


Fjärilar i magen... begravning i morron, för vår högt älskade granne    efterföljande kaffe med migrän?... så tungt... ska sanningen fram har jag inte tagit in det ännu, inte orkat snudda vid sanningen.... stoppar mina tankar att tänka på honom... det gör så ont... så ont... kan verkligen inte förstå...


        Varm kram till dej som tittar in  


..

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards