frallorna

Alla inlägg den 13 juli 2017

Av Lena - 13 juli 2017 21:07


Många säger att Kråkor & Skator dödar & äter Igelkottar, inte här i alla fall  däremot äter dom modigaste skator & kråkor ytterst försiktigt från deras fat, ytterst försiktigt försöker dom få en smakbit av fatet, iaktar dom var dag, men aldrig någon elak skata eller kråka   här är åxå katten Knutungen, grannens & äter, både kottar, katter & fåglar samsas alltid här  



Handlade & körde förbi Sam med familj, där gubben & sonen hjälps åt med det sista på staketet, hade med mej vegan jordgubbsglasspinnar med choklad, små, goda & lagoma, Sam gillar dom  



Bjöds på fika i det fina vädret...



... & dessa 2 förpackningar hade sonens sambo hittat!! kokos & arrac fyrkanterna var veganska & av dadelmassa!! fanns på en Hemköp, fick resten med mej hem, wow!! Tack!! 




Bor så bra till med en stoooor gräsplan emellan husen! där sötisen Sam kan springa  han tog mej i handen när vi gick en vända, känslan när hans lilla mjuka hand var i min, är så magisk så jag kan inte förklara   



Hemma igen gick vi ut på baksidan, där Märta får vara lös, får fnatt & tokar sej  

   



Japp!! köpte ett Rosé bubbel till mej! ja inte hela ikväll såklart, men 2 glas tills Ernst kom i rutan!! strax innan sköt jag av korken som small som bara den & rosén bubblade över  fattar inte hur folk kan få dom att bara öppnas utan smäll??  


Jag kan inte få nog av den karln!! eller jo! gillar INTE när han lagar mat av djur & använder skinn i sina alster  men annars ska vi gifta oss snart, & jag förmodas få en krona av flätat gräs typ  


Nu ska jag sluta babbla, är inte berusad av bubblet, bara jag  


                     Kram till dej som kikar in här  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards