frallorna

Alla inlägg den 4 juli 2017

Av Lena - 4 juli 2017 21:36

 


Grattis igen Hugo!!  & Tack för igår!!  

 


Vi var många på kalaset!  & fler än denna skara


    Märta & Malte gillade fikat  



Min egna glutenfria vegan kaka!! sååååååå god & vacker!! hade min mamma gjort 



Mina närmaste bordsgrannar som inte orkade äta upp Hugos tårta, tiggde jag av tallrikarna, till M & M!!  ett riktigt slaffs kalas fixade jag till! ha ha ha   



Så blev det paket öppning, Märta var först på plats! gillade kartonger & papper bäst  


Idag har jag varit in till Ikea, så sällan jag är där nu när vi har ett eget i stan, fantastiska priser, kanon Ikea!!


Har sett Allsång på Skansen, fantastiska artister verkligen!! & inte minst när Sven Erik Magnussons son sjäng Anita, så fantastiskt vackert det var & mina tårar rann...    fortfarande tycker jag det är så djupt tragiskt att han somnade in, ingen "kändis" har berört mej så mycket som han...



               Varm kram mina fina som kikar in     

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards