frallorna

Alla inlägg den 10 juni 2017

Av Lena - 10 juni 2017 21:22

 


Kikar in med en altanbild igen, solen är bars så vacker här just nu, & värmer! är så löjligt glad över mina blommor & gammalt pynt fniss  


           Kvällskram mina fina som kikar in  

Av Lena - 10 juni 2017 18:56


Vaknade & såg dessa sköningar bredvid Märta & mej   hörde åxå hur regnet fullkomligt vräkte ner, mindre kul...



... & för en gångs skull så kände jag mej så less på regnet!! jag som hade planerat för en varm altan dag med pyssel å så, tappade de där "goet" om att alla väder är bra & att regn = kura inne, men inte nu  Följde med gubben in till stan, vacker vy förvisso i regnet  



Men på eftermiddan så slutade regnet att pissa ner & värmen kom! så jag fick min dos av lite arrangemang av blomstren  riktigt nöjd &...



... värmen gjorde så jag fick lov att släcka den med ett glas vitt nyss!  ser ni dom vackra ljusen, handstöpta, så långa & vackra   



Alldelens nyss kom solen & strålade till en stund, för kort tid sa Märta som är en riktig soldyrkare  



Nu ska jag servera gubben en varm bulle med kaffe på altanen



                           Kram kram     

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards