frallorna

Alla inlägg den 4 juni 2017

Av Lena - 4 juni 2017 18:20


Igårkvällst/natt hade vi hamnvakt med min bror & fru, hamnen är bevakad hela våren, sommaren & hösten, tryggt för oss båtägare! 



Man patrulerar bryggor, uppställningsplatserna, ja hela området! & jag hade bästa vakthunden med!! 


I klubbstugan försökte Märta med all kraft att komma in under diskbänken! mysko Märta  



Fika & mys &... 



... såklart hade jag tagit med en skön sovplats till dom  



Jag fick natt jobb, att måla text på en skiva som ska sitta på en liten kobbe vid hamnen, 3 knop kör INTE alla! särskilt inte vattenskotrarna  vilket får stor påfrestning på bryggor & & båtbommar



Natten var mulen, svart & vacker i gryningen



När vi närmade oss hemma, dansade dimmorna så vackert 



Vi vaknade efter nårgra få timmars sömn, men låg kvar & myste framför tv:n


Åkte till Romme i 13 tiden, gick en skön & faktiskt varm promenad...



Fullt i Kärringtand! som jag alltid sagt Kött & Blod om ända sedan barnsben, älskar denna vackra blomma, med så många minnen från min barndom 







En skön dag, en fin dag, god mat, & så har vi sett poldark som vi missade igår kvällst  haft dörren öppen ut på altanen, mulet men varmt



Nu snart Barnmorskorna i East Eand!



              Kram kram mina fina som kikar in    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards