frallorna

Alla inlägg den 9 maj 2017

Av Lena - 9 maj 2017 17:07


02.30 vacker gryning, fick lov ut på altanen & få luft, trodde jag fått lungininflamation, så tungt att andas, pallrade upp bakom mej i sittande ställning...



... satte på tv:n & satt så tills 06.30, då slumrade jag av & kunde somna i 2.5 timme, & andningen var sedan ok, antagligen för att jag hostar så jag nästan hosat inälvorna ur mej, eller om jag hostat av mej något revben? får inte luft när atackerna kommer & kan inte stå på benen. På riktigt så trodde jag att jag skulle dö i söndags natt, hostade så jag tappade luften & spydde samtidigt, panik...



Pepparströdda kylslagna Vitsippor


Malte får bara gå på baksidan på morronen & bajja, vi kom ut mitt i en hagelskur...




... ser ni haglet? när dom skurarna kommer får Malte brottom in, känns så skönt, att slippa dra med honom in



Här kom kort efter andra hagelskuren, följt av flera...


Vet att jag sa att man dör inte av en flunsa, men nu är jag inte så styv på linan längre kan jag lova   tar alla tabletter jag kan, skallebang, värk i hela kroppen, hosta from hell, förkyld, feber = ALLT!! Fy fan...


Detta inlägg är min enda kraftansträngning för dagen, nu är gubben hemma & tar över M & M:s promenader, trist liv för dom dessa dagar, Märta klagar inte, hon gillar att sova, Malte klagar inte heller snäll & foglig som han är, men jag vet ju att han lixom alltid är med på noten om att gå ut!!...



                         Kram    




Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards