frallorna

Alla inlägg den 3 maj 2017

Av Lena - 3 maj 2017 18:14


Malte har blivit så röd mellan "tårna" så jag  fick köpta barnstrumpor  i Bollnäs, hade både kräm & medecin med för tassarna. När han & jag tog morron trippen, fick han ha dubbla strumpor både bak & fram...




... inget som han bryr sej det minsta i  så stenigt däruppe & inte runpolerat grus heller



Synd att inte min mobil kan visa hur det egentligen ser ut, att vattnet är så mycket närmre & större än vad bilden visar. Den enda gång den visar rätt, är när jag blir med på bild, då minsan syns alla valkar & fläsk med råge!!  ...



... så därför gör jag mej bäst som en skugga  



Vi åt frukost i sängen i morse, till Märtas förtret som inte fick sitta i pappas knä då  



När vi satt där & åt, så fick jag sån enorm hemlängtan till altanen  som tur var var gubben med på "åka hem" iden, så vi plockade ihop & åkte ner till Rättviks hamn, där vi fikade & gick en skön promenad, så otroligt lågt vatten! där var mest sand & mjukt gräs att gå på, men såklart blev tassarna rengjorda efteråt




Återigen en illution, dom så vackra blå bergen i fjärran, syns i verkligheten så nära





Första parkett! dom låg där samtidigt åxå, men de missade kameran  



Såklart åt vi på altanen åxå  paj & sallad.


Nu ser det ut som om vi får värme tillockmed lördag, sedan kommer regn & kylan tillbaks, men vi får väl se.


Vackert lill semesterväder fick vi i alla fall


                               Kram kram  


 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards