frallorna

Alla inlägg den 27 april 2017

Av Lena - 27 april 2017 20:40


Vaknade tidigt & såg Malte ligga i ett dike  låg tydligen skönt, för han sov djupt



Fick skjuts av mina föräldrar in till Lassarettet, & som alltid kommer jag in i tid, eller som idag, innan mina båda bokade tider!! ingen väntan, nästan så "dom" står där väntar på mej 


Min syster som jobbar på "Barn" kom förbi en snabbis med  lite grejs, jag hann säga några meningar innan jag blev uppropad, fick träffa en supertrevlig läkare! han förklarade så mycket om vad som händer inne i min axel. Brottet har vuxit ihop kanonfint, men smärtan jag har är från den massiva blödning som blev vid brottet, som nu kroppen håller på att ta om hand om, med delvis inflamation. Fortsatt sjukskriven en månad till, det kommer ta lång tid innan jag är ok , men är det lika efter 6 månader då går dom in & "rensar" upp där inne


      Sedan fick jag gå in på Maxi i Falun & storhandla innan hemfärd, hittade ett glutenfritt/mjölkfritt mjukt bröd, så nyfiken!! köpte ett såklart, smakade tyvärr äckel  så halva fick dom bevingade idag & i morrn får dom andra halvan  Köpte 2 så fina kökshandukar & 2 grytlappar till husbilen! & så joggingskorna som det var REA på!  



Sonen ringde & sa, vi är strax där, för Sam vill åka traktorgrävare!! 



Gullungar  



Sam är heeeeelt förundrad!! 



 


Sam skulle äta, & Märta kände lukten av nått gott, fick sitta i sonens knä & då ville Sam mata henne!! gillades kan jag lova!!  


 



Vi struntar helt i det som heter "bords skick" -va ä dä typ?? & Märta slickade så fint av Sams "Märta sked"    (hon har tossen på, insmord med zinkpasta mellan en tå)


Tyvärr klickade inte skärpan   på dessa annars så gulliga bilder  



Så nöjd med dagen & det skönaste är att veta att brottet är så fint & helt läkt! resten får ta sin tid, bara att gilla läget & fortsätta med mina sjukgymnast besök.



           Kram kram alla fina som kikar in!   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards